luni, 23 ianuarie 2012

Alertă de prietenie.



Azi NU! ...

Nu vreau să vorbesc iar despre I., despre toate lucrurile proaste care-mi strică ziua ..

Azi vreau să vorbesc despre prietenie, chiar dacă aproape am incetat să mai cred că există prieteni adevărati, și da, zic ”aproape„ deoarece încă mai sunt acolo, undeva, persoane cărora le pasă..

Acele persoane care văd când ești supărat fară măcar să fie nevoie să le spui sau să schițezi vreun gest.

Nu pot spune că mă atașez foarte ușor de persoane, tocmai pentru că nu prea cred în prietenie fară scopuri ascunse sau interese, dar sunt unele mici excepții.

Așadar,am făcut această postare pentru că țin să le mulțumesc persoanelor care au fost acolo când am avut nevoie, când eram cu nervii și cu psihicul la pământ, acelor persoane care m-au suportat așa cum sunt și încă o mai fac, dezinteresat: A,B,R,C,L.

Vă mulțumesc: pentru că încă mă suportați, pentru toate momentele în care mă ascultați deși poate că eu nu sunt așa bună ascultătoare de probleme, pentru toate momentele în care râdem împreună din orice tâmpenie spusă, pentru că încercați mereu să mă readuceți pe calea cea bună chiar dacă sunt încăpățînată și știți că nu vă ascult.., pentru că sunteți acolo <3.

Un comentariu:

  1. Prietenia este un lucru rar, dar există. Mulţi cred că îl au dar defapt au ceva ce se numeşte mândrie. Toţi cred că au prieteni cu care se mândresc dar ei nu sunt altceva decât nişte marionete. Sa fii iubită.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.