duminică, 22 ianuarie 2012

Noapte albă.



O altă noapte albă, fară somn, fară un motiv bun pentru a dormi.. Da, mâine e duminică, probabil de asta nu mă ingrijorez că trebuie să mă trezesc de dimineață, gandindu-mă la faptul că oricum voi lenevi toată dimineață, neavând starea necesară și nici un argument viabil pentru a face asta.

Mă cunosc, și știu deja prea bine că nu pot evita acele gânduri care apar în mijlocul nopții când mă pun in pat, încercând să dorm. Acele gânduri pe care îmi doresc probabil să nu le mai simt prezente în viața mea, cel puțin pentru o vreme.. Acele gânduri care mereu duc la tine, la persoana ta, și la tot ce ține de tine, pentru că tu ai desenat o mică hartă în creierul meu care nu mă lasă să trec peste.. Sau să fie doar o simplă obsesie .. ?

Oricum ar fi, știu deja că mâine nu voi putea fi bună de nimic, voi fi din nou o leneșă care nu-și va putea mișca fundul din camera ei, stând să asculte probabil aceeași muzică, sperând că o să se simtă mai bine ..