marți, 24 ianuarie 2012

Și cui îi pasă de regrete?



De cele mai multe ori cad pe gânduri, și îmi amintesc în liniștea serii, de toate momentele petrecute cu I. Dar de ce tocmai cu el? De ce, când sunt alte milioane de persoane în lume .. ?

De ce? Nu știu .....

Poate pentru că el întotdeauna a fost mai diferit decât ceilalti, a știut să se comporte în acel mod ciudat de simpatic, drăguț de ironic, destul de misterios, făcându-mă tot mai mult să vreau să îi descopăr fiecare bucățică din suflet și minte.

Și știu că mi-ai oferit de multe ori șansa de a descoperii totul despre tine, totul despre lume, dar totuși n-am facut-o. Și acum regret. Regret că m-am temut de consecințele care acum îmi par ca și inexistente în comparație cu tot ce mi-ai fi putut oferi tu. Totul e transparent în comparație cu tine, cu lumea ta, cu lucrurile pe care din cauza ta le-am facut și am învățat să le fac, dar sincer nu-mi pare rău.

Ciudat să nu-mi pară rău, nu.. ?