luni, 20 februarie 2012

Întâlnire neașteptată.


Dimineață. E 8:15. Sună alarma.Altă zi, un nou început. Pe dracu! M-am trezit iar cu o durere de cap. De la un timp mă doare cam des, îmi zic iar că o să fac o vizită la medic, pentru un control de rutină. Mă ridic din pat, îmi fac o cafea + o tigară, combinația perfectă pentru un început de zi. Mă uit la telefon, 7 apeluri pierdute și 2 mesaje. Zâmbesc și-mi zic în gând ” Ce bine e să ignori, să plătești cu aceeași monedă. „ Și îl las asa, nu-i răspund. N-am de ce, nici el nu mi-a răspuns mie zile în șir, acum plătește. ”Ce, i s-a făcut brusc dor de mine? L-a apucat interesul?„ Mă amuz eu puțin. 8:35. Gata! Sting repede țigarea și mă bag sub duș. Ah, cât de plăcut e să-l simți cum îți mângâie pielea când nimeni altcineva nu o face. Ce alinare plăcută. Încep să mă joc cu gelul de duș pe pielea fină pentru câteva minute bune, amintindu-mi de momentele petrecute cu el.. Și îmi aduc iar aminte că nu sunt așa puternică precum încerc să fiu. N-aș mai fi ieșit din duș dacă n-ar fi sunat telefonul ăla idiot, amintindu-mi că trebuie să plec. Ies repede, mă șterg din câteva mișcări de prosop, mă acopăr în el și îmi caut hainele. Aleg o rochie neagră destul de scurtă, dar nu vulgară și o pereche de pantofi de aceeași culoare. Îmi aplic repede rimelul și rujul cel roșu, îmi aranjez puțin părul cu o niște fixativ și am plecat că era deja trecut de 9:30. Mult prea mult trafic, așa că decid să iau autobuzul și mă gândesc dacă are rost să trec azi pe la liceu. Cobor trei stații mai încolo, moment în care primesc un mesaj: ”Anulează tot ce ai de făcut azi, stai cu mine. Zimi unde ne vedem. I.„ Poftim? Iar tu? Iar îmi dai planurile peste cap?... Chiar daca mi-am zis asta, așteptam cu nerăbdare să-l văd din nou, poate mai mult ca oricând. Mi-era dor. Zâmbesc și îi scriu înapoi: ”Sunt la Universitate, te aștept aici. A.„

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.