duminică, 12 februarie 2012

Amintiri.



E trecut de ora 2:00 dimineața, duminică... O, da! frumos spus.. Doar că aici e diferit..

Ea... aceeași ea, mereu plictisită de viață, fară a mai schița un zâmbet de ceva timp.. Simte cum energia începe să îi scadă tot mai mult.. Oh, la dracu! Măcar dacă aș putea adormi pentru câteva minute, măcar să uit puțin de tot ce se întâmplă aici, să-mi fie bine. ...

Pe cine mint ? Cum să-mi fie bine când mă simt mai murdară ca oricând,fără niciun pic de putere, deși în ziua precedentă am stat numai in pat ? Sunt murdară de tine..

Mă ridic din pat, îmi pun laptop-ul în brațe, iau o țigară și caut bricheta prin pat, pe unde am lăsat-o acum cateva minute .. și nu e. Unde dracu te-am pus și pe tine?! în fine. Reușesc după vreo 5 minute de căutat să-mi aprind drogul. Încep să răscolesc prin PC tot ce se poate și ce găsesc? folderul întreg cu pozele tale.Credeam că l-am șters.. Așa cum m-ai șters și tu din viața ta.
Îmi vine să înjur, și chiar să-l șterg, dar ceva nu mă lasă, și apuc să mă uit peste ele pentru a nu știu câta oară.. Căcat.

- O minciună este doar o poveste frumoasă, pe care cineva a distrus-o cu adevărul.

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.